divendres, 31 de maig del 2013

Marca CAT


Ahir vam tenir portada al diari 'The New York Times"!!!!
Catalunya, les estelades, els nostres BOMBERS i agents de la BRIMO ja són coneguts arreu del món.!!!
Sense ànim de desmerèixer la convòcatòria de BOMBERS, crec que cal reconèixer tot el mèrit de la portada al Molt Honorable Conseller Espadaler.


           
Potser el MHP+ es va equivocar i el tenia que haver nomenat Conseller de Turisme...
En tot cas, el Conseller Espadaler s'ha  guanyat a pols el seu minut de glòria en el món mundial, i crec que ara ja ens podem estalviar les campanyes de promoció de la 'marca CAT' i podem tancar totes les ambaixades i no cal que invertim en representants diplomàtics a l'exterior ni en viatges a Rússia en suites de 1400€ la nit ... estalviem, retallem i  els nostres universitaris podran servir cafès a CAT mateix!!!!

Ara només ens falta que Ryanair  i l'AVE s'emplenin amb "hooligans" atrets per 'les activitats d'oci' que programa el MH Espadaler...

CAT is different!

2 comentaris:

  1. Per mi aquest home mel·liflu i que no es mostra especialment brillant és la prova tangible i fefaent de què significa el "govern dels millors". És clar que si els repassem a tots no en queda ni un.

    Als mossos no els podria haver tocar algú millor per manipular...

    A banda: Per sort no tinc televisió, però quan per raons que no venen al cas em poso davant d e la pantalla m'esgarrifo del que ens mostra la teletres d'aquest govern. Bé, el que m'esgarrifa és la propaganda descarada. La deriva i la banalització del periodisme. Definitivament, la frontera entre publicistes i periodistes s'ha esvaït.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eulàlia també fa anys que no miro les televisions... des que vaig viure al País Valencià que amb el gloriós canal 9 en vaig quedar fins al capdamunt. No et puc parlar de les imatges que emeten...
      Respecte al MH Espadaler, no m'estranyaria que d'aquí a poc temps rebés una oferta de la Casa Blanca per dirigir Guantánamo: la seva especialitat és passar-se pel forro els drets fonamentals...

      Elimina